torsdag 18. april 2013

Rolige tider og 8km

Hmmmmm.........
Så ble det en liten løpefri periode gitt.
Venstre kne har fått seg en trøkk, og har verka en del.
Men pausen har gjort godt, alt var klart for en liten tur i kveld.

Fin start på turen, men etter litt over en km hogg det til - dæven tenkte jeg, nå har jeg gjort det!!
Jeg stoppa opp og maserte og gnei febrilsk rundt kneet, før jeg begynte å småjogge igjen. Vurderte å snu, bare liste meg inn døra og late som om jeg ikke hadde vært ute i det hele tatt.

Vondtene fortsatte, men etter ca 3 km begynte det å slippe. Og etterhvert gikk det greit, akkurat som om ting bare måtte sette seg litt. Resten av turen gikk greit, men kjenner fortsatt litt her og der - begynner vel egentlig å bli en gammel hypokonder:)

Min bedre halvdel mener at dette er helt normalt med tanke på at det nærmer seg 6 timers løp - hun mener jeg alltid får fullt av vondter før slike løp....... ( det er ikke sant)

Det som var knallbra var at dette var årets første tur på linja, og det var knallbra å endelig kunne løpe der igjen:)

Ny tur på lørdagen, så får vi se.
http://connect.garmin.com/activity/299740795

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar