onsdag 5. september 2012

Bevegelse av legeme - 6.7km

Det siste jeg har i minne fra Romerike 6 timers på lørdag var en kropp som trodde den løp, mens den i virkeligheten ble forbigått av pensjonister som luftet hunden:) Snakk om saltstøtte!

Nå har det gått 4 døgn siden den gang, og kroppen er tilsynelatende helt fin igjen. De siste vondtene ble borte etter frokost tirsdag. Og i dag har overskuddet endelig vendt tilbake også.
Men jeg vet bedre......... det er mye som ikke merkes så godt, men som jeg vet at det er mye slerk i beina enda. Så derfor var løpeturen i dag bare en liten kosetur for å få bekreftet at jeg igjen kan løpe fra pensjonister som lufter hunden sin. Og det klarte jeg.

Lett jogg/ løp opp til Kiwi ved Lygås og ned igjen. 5.30 tempo i snitt. Alt vel i kroppen, men aller best for hodet -  å bare løpe og la tankene suse sin egen vei.
Slik blir det resten av uka, så rettes fokus mot Oslo den 22.09.

http://connect.garmin.com/activity/219243875

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar