torsdag 7. juni 2012

Trening i Kraftløypa.

Det ble nok litt kort varsel for fellestrening i Kraftløypa denne gang, men satser på ny økt neste uke.
Lite med folk denne gangen;)

Dermed løp jeg runden aleine. Bestemte meg for å kline til fra start av for å se hva kroppen orka i denne krevende løypa.
Brukte 15.16 opp til p-plass ved Kraft. Oppe ved masta på toppen klokka jeg inn på 21 minutter.
Etter en runde i skauen viste uret 40.00 ved p-plass igjen. Vel nede på Hennummarka skole ble sluttiden 50.26.
Det er vanskelig å disponere kreftene riktig med så mye opp og ned som det er i denne løypa. Synes det gikk greit opp til p-plass, men stivna helt opp bakkene mot Krafttoppen. Bakkene opp mot p-plass igjen var helt for jæ.....
Uansett, morsomt å ha en tid å sammenligne med utover sommeren. Blir spennende å høre hva andre klokker seg inn på etterhvert:)

http://connect.garmin.com/activity/186603651

5 kommentarer:

  1. Bra bilde, Dag! Så litt sent at det skulle være fellestrening i Kraft-løypa og rakk ikke opp til Hennummarka til 1930. Hvis fellestreninga var ment også for andre utenfor stiftelsen SK Kraft..? Ble en halvmaraton på asfalt i stedet. Skrudde opp tempoet noe fra sist runde for fjorten dager siden og klokket inn på 1:44. Kjenner at målet på under 3:30 på Skogsmaratonet om en drøy uke blir hardt. Men jeg skal klare det!

    SvarSlett
  2. Det lukter svidd av treningene dine om dagen! Er det mulig for trege asfaltsubbere å være med på fellestrening engang utpå sommeren og eller? :-)

    SvarSlett
  3. Hei Phil!
    Synd du ikke rakk opp til Hennummarka denne gang. Vi kommer til å fortsette med fellestreninger utover sommeren. Dette er ment som en uformell sosial treningsammenkomst for løpeglade mennesker uansett klubb og tilhørighet, samt nivå. Blir vi mange deler vi oss opp i ulike fartsgrupper:)
    Lykke til med skogsmaraton, du kommer under 3.30;)

    Hei Kjetil!
    Joda, jeg har hatt noen fine økter nå. Nå gjelder det bare å balansere treninga så jeg ikke går på en smell igjen:) Det er alltid plass til en ultraløper på fellestreninga hos SK Kraft, velkommen skal du være:)
    Fin økt du hadde til Hyggen forresten!

    SvarSlett
  4. takker da skal du se at jeg ikke tar meg en tur.. må bare få litt mer trøkk i beina.

    btw: Vi er et par stykker som satser på langtur, Sandvika til Drammen neste lørdag hvis du har tid og lyst. Tenkte vi starter v. 10 tiden. Løper om Tranby og Lyngås så absolutt i dine jaktmarker ;-) Blir sosialt og roooolig :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde vært veldig trivelig med en langtur, takker for tilbudet. Desverre har jeg treneransvar og dugnadsjobb på Liungencup hele lørdagen, så jeg får ha det til gode. Blir gjerne med en annen gang:)

      Slett