onsdag 9. mai 2012

13.3km litt godt, litt vondt......

En travel ettermiddag med fotballkamp i Bødalen og innkjøp avny Ipad kunne jeg endelig legge i vei. I mangel av fantasi endte jeg opp med nok en tur på linja.
Startet pent i 5.20 fart og tok det med ro, fortsatt litt slakk i kroppen. Etter 5km ble jeg forbisyklet av en gjeng på trening, plutselig fant jeg meg selv gampende bak disse syklistene i 3.50 tempo. Snakk om tulling, tohjulingene begynte å kikke bakover før de gliste og ga gass.

Jeg snudde ved Gullaugkleivene, på vei tilbake fikk jeg kjenning med vondt høyrekne. Sikkert en reaksjon på tulleløpingen litt tidligere. Beina er ikke helt klare for fart enda.

Det er Kickmasterultra i Drammen til søndag, litt for tidlig for min del. Tror jeg får prøve å få til en tur til Sylling neste tirsdag, da er det Kanada rundt igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar