søndag 27. mai 2012

11km rulleski

Etter noen dager med en litt kranglete venstre akilles fant jeg ut at alternativ trening sikkert var lurt. Derfor var det i dag duket for årets første rulleskitur. Pokker, snakk om bambi på isen!!
Lang mann med hjul under skoa og staver til alle kanter........
Men etter et par km begynte det som kan kalles for en form for teknikk å komme.

Det ble to drag i Tronbergfjella opp til Kiwi. Pulsmessig er dette å regne som intervall trening for min del. Men det er ikke beina som får kjørt seg, det er overkroppen - og det skader ikke.
Til og med utforkjøringa gikk bra, skal til og med inrømme at det var morsomt:)

Tror jeg fortsatt skal la akilles få hvile noen dager til, så får jeg heller ta en rulleskitur til, eller hoppe på spinningsykkelen.

Nå pakker Jakob og jeg sekken og stikker på overnattingstur til Lelangen, da blir det ikke trygt å være ørett;)

http://connect.garmin.com/activity/182406887

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar