mandag 20. februar 2012

8km mølle

Dette ble en rolig og kontrolert økt for å sjekke om kroppen er klar for trening igjen.
Litt tung i sessen de første km, men så letta det gitt:) Kunne nok fortsatt mye lenger i kveld, men nå er planen å starte uka rolig - "klok av skade" heter det visst, he,he

http://connect.garmin.com/activity/151190705

Ellers pusler jeg litt med å sette meg noen mål for 2012. Sitter og kikker på terminlista, det er mange løp jeg kunne tenke meg å delta i. Kommer plutselig tilbake med en oversikt over løp og målsetting for sesongen.

Jeg burde vel strengt tatt ha tatt en oppsummering av fjorårets sesong også...... kommer vel plutselig den også;)

2 kommentarer:

  1. Det er en god følelse :-) skal lage meg en plan jeg også tror jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Det er en god følelse :-) skal lage meg en plan jeg også tror jeg ;-)

    SvarSlett