torsdag 4. august 2011

Litt sykkel, litt løping og litt muring!

I går ringte Per og fortalte at han hadde gått til innkjøp av mølle og trengte hjelp til å bære beistet inn i hus. Det ga meg en mulighet til slenge meg på sykkelen og tråkke noen motbakker opp til Tranby. Mølla kom i hus, og tar jeg ikke feil har det blitt løpt noen km allerede - grattis Per!

Det ble 40 min aktiv sykling på meg.

I dag ble det en tur på linja igjen. Det er litt ensformig å løpe samme strekk så ofte, men underlaget er gull for meg om dagen. Helt greit å unngå asfalt! Løp for første gang uten ankelstøtte på en mnd.
Vakker utsikt fra linja!















Hadde bestemt meg for å løpe veldig rolig første 6 km, noe jeg klarte helt utmerket. Litt tung i sessen i dag. Hjemturen gikk i litt mer variert tempo, forsøkte noen km med 4.45 tempo. Det fungerte det også.
Det kan virke som om skaden har sluppet taket og det er en veldig god følelse:)

Eller ble vi ferdige med muringa av ringmur i dag, så nå er det bare å vente på uthuset som bør være her innen en par ukers tid. Da blir det treningsrom med mølle, ho,ho!













http://connect.garmin.com/activity/104078276

1 kommentar: