søndag 21. august 2011

Et forsøk på langtur 17 km!

I går gikk Romerike 6 timers av stabelen. Det var hovedmålet mitt dette året, så det var med blandede følelser jeg fulgte løpsutvklingen fra kjøkkenstolen. Det er kjedelig når løp går i vasken på grunn av skader. Uansett, gratulerer til alle som gjennomførte løpet! Neste år står jeg på startstreken igjen.

Nå har det vært 5 dager løpstørke, og det har tært på tålmodigheten. I dag kjentes beina veldig fine ut, så planen var å ta det veldig rolig, samt at jeg skulle polstre beina på best tenklig måte.
Polstra og surra sammen, klar for løpetur, ha,ha!















Turen gikk over Reistadåsen, gjennom Kjekstadmarka, over til Tranby og ned Paradisbakkene til Lierbyen. Rolig og pent løpt i lett regn. Det var så deilig!! I dag kom ikke vondtene for første gang siden 11 juli.
Jeg fikk også testa den nye Norrøna offtrack jakka som Lise kjøpte til meg. Den fungerte supert, lett og god, fin passform! Nå gjenstår det bare å se hvordan beina er utover kvelden og morgendagen.
Kanskje er det et håp om å løpe halv i Drammen:)
http://connect.garmin.com/activity/108204077

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar