lørdag 23. juli 2011

På tur med gode gamle Intruder! 33km

Etter 13 dager uten løping og kun en liten rulleskitur var kroppen desperat etter en liten utblåsing.
Det var etter en løpetur i Danmark at høyre ankel slo seg helt vrang. Jeg forsto raskt at dette var en konsekvens av ankel / hælvondt som har kommet og gått siden februar.

Har derfor bestemt meg for å være fornuftig. Nå skal jeg ikke tøye grensene i forhold til denne skaden lenger, det fører bare til enda lenger avbrekk.
Utfordringen er å tenke alternativt, som for min del blir rulleski og sykkel + styrke.

Har ikke peiling på hvor lang tid det tar før beinet er bra igjen, men slik jeg har forstått det kan det ta alti fra to uker til et halvt år...

Behandling består av ising, tøying, kompresjon og ultralydbehandling + masse tålmodighet:(

Turen i dag var en morsom opplevelse. Den gamle Intruderen funker som bare rakkern.
Det ble en tur via linja ut til Spikkestad og videre ut til Røyken stasjon. Så gikk turen tilbake til Reistad og ut om Amt. svingen og hjem.














http://connect.garmin.com/activity/101131105

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar