onsdag 29. desember 2010

På historisk grunn!

Det startet med rolig tempo opp langs Trondbergfjella, så fikk jeg det plutselig for meg at jeg skulle ta en lett intervalløkt. Kan ikke skjønne hvor den motivasjonen kom fra, bortsett fra at jeg følte meg ganske lett i beina i dag. Ja,ja, det ble ikke noe voldsomt intervallkjør ut av dette, 5 x 1 min med 1 min rolig jogg mellom. Alt i motbakke, Kirkelinna.

Vakkert i Kirkelinna i dag













Deretter gikk turen nedover mot paradisbakkene, da jeg fikk øye på denne karen oppstilt på en terrasse!
Her må du kikke ekstra godt etter....eller klikke på bildet!













Så var det bare å slippe seg nedover bakkene mot bygdetunet

Her har det gått folk før...














Bygdetunet er en vakker plass













Hvalross? Minus 14 i dag, kjekt med lungplus!













Turen i dag ble på 9,1 km. Kroppen føltes kjekk og grei i dag, til tross for en tur i går. Kanskje like greit å løpe en tur hver dag?

http://connect.garmin.com/activity/61017185

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar